torsdag 19 januari 2012

"Kameran gör Inte fotot"


Har gått med i en foto sida på nätet. Där är många väldigt Kunniga. 
Det finns även en ny utmaning där varje vecka och jag tänkte, varför inte.
Vi var nu 7 st att delta. När alla foto-bidrag är samlade, 
så ska alla poängsätta varann ihop med en motivering/kritik/för och nackdelar.
Jag verkade vara den Enda UTAN systemkamera och alla var petiga och kunniga, 
men Ändå hamnade jag på plats nr 2 i utmaningen! 
Två av dom, då även självaste vinnaren, ville även att Jag skulle Vinna utmaningen! 

Det är ju inte kameran som gör fotot, utan Fotografen.
Men med systemkamera så kan man ju dock vara mkt mer avancerad och 
bygga upp sitt kunnande betydligt mkt mer. Så visst känns det lite nervöst ändå 
att tävla med andra duktiga fotografer, som dessutom har bättre utrustning.
Så man blev ju nu lite extra glad, det ska jag inte sticka under stolen med ♥

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

GRATTIS säger jag till detta, det klar det hänger på fotografen, och du är verkligen super duktigt vad det gäller att fota ;))
Kraam