söndag 12 december 2010

☆ ★ Trevlig Advent ★ ☆


Denna söndagens advent hälsning, blir i form av en låt.
En låt som Di Leva och Berghagen gjorde i avslutnings programmet.
Det är också bekräftat till tidningen Expressen, att det BLIR en Ny säsong!
Programmet "Så mycket bättre" kommer alltså tillbaka!
Artister diskuterar redan, till den säsongen.
 
 
Detta program har varit ljuspunkten på mina veckor.
Ett program som fått mig gråta, men framför allt skratta!
Dom har pratat om privat, känsligt och djup... Sidor vi inte sett.
En gemenskap, sammanhållning och glädje, 
som fått mig att dras in i tv-rutan och vilja vara med även på riktigt!
 


 
 
Har de senare åren tyckt att Di Leva är en rätt bra artist.
Har bloggat om det förut, där jag berättade hur jag 
avskytt Di Leva tidigare. Bara att höra hans namn var 'usch'.
Men faktiskt på senare år, då han dämpat sitt 'halleluja', 
så upptäckte jag att han är rätt bra artist.
 
Problemet med Di Leva är att de som vänder till att gilla honom,
får svårt att öppet stå för att dom tycker Di Leva har bra låtar.
För man blir nästan idiot förklarad om man öppet säger det.
Di Leva är lite speciell fortfarande som person, 
men verkar ändå lite härlig samtidigt.
Framför allt så tycker jag att han är bra artist.
Enligt 'källor', så är han mer "normal" som privat person faktiskt.

Programmet "Så mycket bättre" har på något sätt visat oss,
att dessa människor och artister vi ser, kanske inte är som vi trott.
Dom själva har ju Också haft fördomar om varann, som inte stämt.
Berghagen är inte lugn och gubbig, han är sprattlig och cool.
Petter och Plura är inte farliga, utan mjuka och härliga killar, osv.



Önskar med detta bra klippet, en Trevlig Advent!
Var rädda om er! Nu tänker jag räkna ner till nästa säsong av programmet!

Inga kommentarer: