lördag 18 december 2010

Lørdag

.
Har träffat Linda idag över lite kaffe, prat och hundarna har fått busa.
Sen har jag tvättat under kvällen. Men även avnjutit en stor
mugg med varm choklad, grädde och chokladsås som topping!
 
 bild från nätet
 

 
Igår fixade jag med massa viktiga papper som ska in.
Fick iväg dom och jag packade även lite i resväskan.
Man får planera lite då man ska vara borta ett tag.
Ska på vigsel i januari med, 
så får packa så man står sig över både jul, nyår och vigsel.

Letade efter julkort igår, men finner dom inte.
Flyttade ju in i denna lägenhet 5 december förra året, 
så svårt att veta vart dom ligger.
Tycker det är personligare att få ett julkort hem i brevlådan, 
då har personen brytt sig lite närmare och faktiskt lagt ner en stund på en.
Men finner dom inte och kan inte köpa nya förrän löningsdags.
Nåja, jag får se hur det löser sig.



 .
Är olika julfilmer på tv varje dag, som bringar lite känsla!
Skönt att ha fler kanaler, åtminstone runt jul och nyår!
Nu är tvätten snart klar att hämta i källarn och jag är trött.
Men det är julfilm vart efter, så ska faktiskt se lite till innan jag somnar.
Lägger mig nog i sängen och drar mig framför dessa mysiga julsagor.
Älskar ju speciellt de där amerikanska.

Inga kommentarer: