fredag 17 december 2010

Lately

.
Idag har det varit 17 december och en barndomsvän fyller år.
Lärde känna Tezz då hon var typ 3-4 år och vi har känt varann sen dess.
Hon var här i Norrköping och hälsade på i början av sommaren,
men har hänt mkt sen dess, som gjort att vi har massa outrett...
Nu har hon fyllt hela 25 år idag och jag har ändå Grattat!

(Krog foto från Valborg)



Nåja, jag har lekt med Wilmer lite i snön idag! Mysigt!
Igår var jag hos tandläkaren för att laga igen.
Precis som härom veckan, så lagade dom nått först, körde lite med laser
och precis som förra gången så har både dom och jag skyddsglasögon då.
Dom har polerat och lite sånt med. Fick även mina tandskenor.
Formade ju tänderna i blått gegg sist.
Fick även hem gipständerna haha! Är som en prydnadsgrej i gips.
Mina tänder! Ser lite kul ut faktiskt.



Nu ska jag använda skenorna varje kväll, 5 minuter.
Gummi skenorna är åt fel håll ser jag nu...
Ska fyllas med en flour gel och sättas in så det passar mina tänder.
Visst är det lite creepy med tänderna ovan haha! 
 
I januari blir det återbesök hos tandläkaren.
Ska slipa lite på de två framtänderna på övre raden. 
Dom har blitt alldeles för ojämna av frätningarna. Läs mer här!

Inga kommentarer: