onsdag 29 december 2010

¡Feliz Año Nuevo!


Detta året har varit ett skit år, rent ut sagt!
Ett psykiskt jobbigt år på flera sätt och vis. Massa bråk, stress och stök.


Krångel med en vän, som vänskapen sen sas upp med. Polis var inblandat med.
Bråk med en bekant, som inte längre är bekant..
Tappade en vän för några månader, men vi har funnit tillbaka och rett ut på senare.
Ekonomiskt svårt och för många extra utgifter varje månad har det varit....


Kan inte komma på något med detta året som varit bra faktiskt.
Men jag säger bara som så, att nästa år SKA BLI så himla mkt bättre!!
Ska bry mig mer om Mig Själv för en gångs skull!
Har lagt så mkt pengar på andra under 2010, att jag ska lägga pengar på Mig nu.
Jag ska gå först i år! Lite nya kläder ska jag unna mig med!


¡Feliz Año Nuevo!

2 kommentarer:

nettan sa...

Helt rätt att sätta DIG först, det förtjänar du!!<3

Tiggir sa...

Det måste jag hålla med Nettan om..
Du gör helt rätt..
Bamse kram