söndag 26 december 2010

23 Dec

Den 23e innebar min födelsedag!
Jag fick väldigt många Grattis- önskningar även detta året.
Bara på facebook i sig, så blev det en Bra bit över 100 hälsningar i logg och privat.
Sen fick jag ju sms och sånt med. Är evigt Tacksamt till alla!!!


Denna födelsedag, så började dagen med skinksmörgås och kaffe, så klart!
Perfekt smak i år på alla sätt, Mmmmmm!!!
Skinkan blev klar igår kväll som sagt och vi smakade redan natten till 23e faktiskt.
Klart man måste provsmaka den färdiga julskinkan ju, hehe

 
 
Det blev ärenden i stan, sen göra tårta med hallon, arla- vispad grädde så klart,
och non stop ovan. Vi hade även fika med våra hembakade kanelbullar.
Jag hade ett litet och enkelt firande i år, så det blev med mamma och syrran bara.
Fick rejäla, fina stickade strumpor! Precis vad jag önskar mig!
 
Ni som följt bloggen känner säkert igen de röda stickade ovan.
Har nämligen bloggat om dom förut, här ser ni hur dom ser ut på en modell



Grannen hade gäster här ovan, så dom hade marschaller och ljus runt om kåken.
Dom satte i snön runt hela huset, i en snöhög var flera placerade
och i fram på huset var hela trappen full och även entré gången mot dörren.
Facklor var det även i fram på huset. Mysigt!
Blev ju för mig att avnjuta också, eftersom det var min dag!

Även pelarna har en marschall! Mysigt!




Innan läggdags den 23e, så slog jag in lite paket och la under vår söta gran.
Slog in nått litet till hundarna med. Inget märkvärdigt, men ändå nått ju.
Blev även en sen skinkmacka också. Väldigt god skinka i år!


1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

Men gud så fina foton ,hur kunde jag ha missat att skriva här tro :/
Kraam