måndag 1 november 2010

Söstra mi

.


 
Min syster frågade imorse om jag vill hänga med henne på stan.
Samt även att vi tar en fika på stan. Gärna tyckte jag och satte igång att göra mig i ordning.
Strax innan kl 12 åkte jag iväg med bilen och vi gick först runt på stan,
därefter stannade till på 3B, som är ett mysigt fik.
Jag valde varm choklad. Dom hade 3 sorter av det 
så blev lite rörigt i skallen, men jag provade den som hette mjölk.



Efter fikat så kollade vi lite till på stan. 
Vi tittade bl.a på klänning som kan passa en januari vigsel. 
Fanns en söt grå-silvrig ballong klänning där. Väldigt passade färg att ha på vintern också!
Fann en bild på nätet, så kolla nedan:
 


 
Vi handlade lite och sen skiljdes vi åt. Var tillbaka något innan kl 16.
Trevligt att ge sig ut på tu man hand med syrran lite med!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ni ser ut att ha haft en trevlig stund, va roligt, och den klänningen tyckte jag om, kan bli fin
kraam