torsdag 4 november 2010

Onsdag


Igår var jag iväg och solade för andra gången.
Är lite billigare att sola här i Lidköping än dit jag går i Norrköping.
Går bara till bra solarium och dessa två ställen är båda bra, men till olika pris.
Har ju färgat håret, så jag fick skydda det med min indiska sjal.
Vill inte sol-bleka håret lixom.
 
 
Skönt att sola! Inte fint att vara blek alls! 
Nu väntar fester, högtider och även vigsel i januari, och jag tänker inte gå som ett blekt spöke.
Sen så mår faktiskt insidan så mkt bättre om man har lite färg.
Men att trycka hela veckorna i solarium behövs ju inte. 
Bara att man lite grann har grund iallafall.



Därefter gick jag till garaget, där mamma och Nanen var.
Dom fixade på mammas bil.
Nanen har ju sin jänkare där, så det är ett bra ställe att fixa även mammas bil ibland.
Så här ser det ut i garaget:


Som de flesta av er nog vet, så var jag medlem i en motorgård då jag bodde i Lidköping.
Raggarbrud alltså och man åkte på cruisingar och träffar runt om i landet.
Många åker även över till Norge och är med på deras träffar och cruisingar.
 
Jag fixade håret till raggar frilla, hade mer rock'n roll skor och kläder....
Idag är jag inte medlem någonstans, jag gick ur innan jag bytte stad.
Har mer "naturliga" kläder idag också, 
men rock'n rollen är och kommer alltid vara en del av mig.

Inga kommentarer: