onsdag 17 november 2010

Moderater

.
Jag hade en konstig dröm, i natt....
Var i någon stan och det var gamla fina hus, kullersten och så. Mysig stad.
Vet inte vilken stad det var i drömmen, 
men med tanke på övriga detaljer så kanske det var en del av Stockholm.

Jag ser Anders Borg och Fredrik Reinfeldt komma gående där borta på kullerstenarna.
Dom har media med sig. Ser ut som dom vart på nått möte och media undrade hur det gått typ.
Media kände sig nöjda och slutade gå efter. Dom droppade av.
Jag går mot dom Borg och Reinfeldt, och dom går ständigt i hög takt.
Iklädda kostymer och ser rätt välklädda ut. Inte fullt så vardags klätt asså.
"Vi är på väg mot riksdagen", säger dom. Anders Borg var det kanske som sa det.
Jag följde med dit och det gick bra, så vi tog följe.
Dom var glada, skämtsamma och trevliga, trots att dom verkade ha häcken full.

Framme på riksdags huset så höll jag mig i korridoren mest och dom yrde runt lite där.
Kommer inte ihåg helt korrekt vad vi pratade om mer, 
men jag talade med dom samtidigt dom fixade med det dom gjorde.
Jag talade om för dom att jag inte är moderat. 
Jag sa att ni behöver allt ändra på vissa saker för att få med mig.
Kommer inte ihåg allt som sas som sagt, men nått sånt har jag för mig.
Inte så mkt heller som sas, utan det var det. 
Även om jag inte minns så exakt på det lilla heller.




Konstigt hur som tycker ja, att drömma om dom och allt, hehe
Så verkligt med. Varför drömmer man om dom lixom, hehe

1 kommentar:

Tiggir sa...

Hahaha ja det var konstigt kan man lugnt säga=)
Kram