måndag 8 november 2010

Innan snön kommer...

.


 
Hösten är nästan helt slut!
Träden är kala och löven på marken är bruna.
Fann ett träd dock som varit lite sen med att tappa löven.
Har ju inga höstfoton på killarna tillsammans, så passade på att fota lite.
 


 
Fotona ovan togs i lördags.
Det var först mulet då vi var vid det gula trädet. Men sen in på promenaden,
så kom solen fram och även då tog jag något foton på dom tillsammans.
 
 
 
Söndagen, igår alltså...
Så sken solen så jag passade på att knäppa av några foton igen.
Gula löv blir så gyllene och fina i solen, men hundarna i sig också.
 

 
Ja nu är hösten nästan över som sagt...
Fick några foton iallafall. Svårt att få två hundar att titta på rätt punkt samtidigt.
Men känner mig ändå okej med det jag fick.

Imorn har Östergötland en klass 2 varning på snö och sånt.
Kan komma någon decimeter snö. Men jag är inte där.
Befinner mig hos mamma i väster och här är det rätt lugnt än så länge.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

SÅ bra fotona blev, hoppas inte på snö nu när jag ska flytta, sen får det gärna komma
kraam