torsdag 28 oktober 2010

Waka waka

.

Igår när det blivit mörkt på eftermiddagen,
så lånade jag mammas bil och drog in till Lidköping.
Har ju ingen egen bil så jag kör ju knappt en meter per halvår ens.
Men det är precis som att cykla.
 
Jag åkte till Bowlinghallen för att sola. 
Bäste stället i denne höla! (som en säger här)
Länge sen jag solade nu, våras tror jag det var.
Inte fint att vara blek och solarium gör en glad, pigg och renar huden från finnar osv.
Man behöver bara sola ibland, det räcker.
Inför någon fest eller högtid iallafall. Ser dumt ut att vara blek tycker jag.
 
Efter solningen så åkte jag till syrrans jobb.
Det är ju där man handlar och jag skulle främst ha hårfärg.
Ska nämligen bli Mörkare i håret nu på mörka årstiden.
Jag gör ju som de flesta andra 
och har ljusare på sommar och mörkare på höst och vinter.
 
Provade även skor intill affären och fann kanske nått, men får se.
Hade strumpbyxor på mig så vill gärna prova utan det nästa gång.
Jag tänker på bröllopsfest som kommer. Sen är det en vigsel efter nyår precis med.
Shit, det är mkt som ska köpas samtidigt. Snart är det jul också,
samt att alla fyller år samtidigt, så jag skulle behöva en rejäl lön verkligen!
 



 
 
Var skönt att få ha bilen lite!
Hade på radion och det kom bra låtar hela tiden.
Vissa höjde jag mer än andra och när Shakira's waka waka kom,
ja då höjde jag nog till max. Den är så glad och skön!

Inga kommentarer: