fredag 29 oktober 2010

Struntar i titel


Färgade håret häromdagen och det ser ju bra ut på fotot nedan,
MEN ute i dags ljuset så såg det Grått ut.
 

Valde till slut att jag får Göra Om det,  
så tanken var att först bleka och sen lägga i en annan nyans.
Men den blekning jag brukar ha, var naturligtvis slut! Så fick välja en annan i samma serie.
Vill ha den som heter "ultra blond" egentligen.



Denna blonda var nog ingen blekning trots allt, den jag blev tvungen att prova alltså.
Hände inte mkt i skallen vill jag lova, men lite grann ljusare blev det.
Har ingen bild på nuvarande resultat, men det kommer väl framöver.

Eftersom det inte blev så mkt blekning som hoppats, 
så struntade jag i att ta essential förpackningen ovan.
Får vara som det är lite nu, så får jag köra essential nästa gång istället.




Bortsett från hår, så kollade jag lite fin skor i helgen.
Att ha på bröllopsfest och även vigseln som väntar mig efter nyår.
Köpte det jag provar på fotot nedan och ska prova dom hemma lite.
Det är en veckas öppet köp på dom, så känns dom inte bra så kan jag ångra köpet.
 
Har inget emot klackens höjd, men dom känns lite svåra på just MIN fot.
Men som sagt... får känna efter några dagar till och se hur jag gör.
 

Snygga är dom!
..Så jag Hoppas att min lång-smal och platta fot vill acceptera skorna!

4 kommentarer:

Lilliss sa...

skorna är jätte snygga,
hoppas du kan ha dom!

ultra blond är ingen blekning så förstår att det inte hände något i håret!
hoppas du blev nöjd med resultatet ändå!

kram

Tiggir sa...

Snygga stor=) jätte tuffa var dom!!
Söt hårfärg också=)
Bamse kram

Josefina sa...

Ultrablond var den jag ville köpa, men den var slut. Så fick ta den Mood på bilden istället å den var inte ALLS lika bra.
Ultrablond gör håret vitt så den bleker bra, men den jag fick nu var nog toning eller nått :-/

Hoppas med att skorna blir bra. Är rätt tveksam, men försöker övertala fötterna till att "stå ut". Känns som ont om tid att hitta nått bättre till mina Svåra fötter :-/

Kramiz på er! =)

Hemmet Är Min Borg sa...

riktigt snygga skor va de, tuffa
kraaam