söndag 4 juli 2010

Apa i bur

.

Hmm.... finns en person som vill bryta ett TILL kontrakt vi har mellan oss.
Personen i sig skrev 2 kontrakt förra sommaren, vi båda skrev på.
Men personen bröt ena kontraktet bara kort tid efter vi skrev på, 
för att få respons ifrån mig då jag hade begärt 
att få vara ifred efter ett stort svek från personen i sig. 
 
Ett kontrakt är kvar idag, första kontraktet försvinner ju mitt ansvar ifrån
eftersom personen ju bröt det och dessutom sen valde att ta åt sig allt.

Men det enda kontrakt som idag är kvar, vill personen nu bryta också.
Följer jag kontraktet så kommer jag straffas, helt enkelt.
Jag måste respektera personens önskemål, medan Den inte respekterar 
att jag följer kontrakt exakt som det står...

Varför ändra???
Det är ju därför personen skrev kontraktet förra sommaren,
för då slipper man diskutera, utan bara följa kontraktet rätt igenom.
hahahaha


"Hej jag heter komplicerad".....

2 kommentarer:

Nettan sa...

Komplicerat :S

Hemmet Är Min Borg sa...

JAAAAADAAAA hahahahaha
kraam