måndag 21 juni 2010

Traveling day

.
Nu har jag gått igenom vännernas bloggar lite.
Eftersom det vart så extremt mkt på en vecka typ nu...
Så har jag lixom inte orkat. Har inte vart glad eller nått. Så inte orkat.
Har varit alldeles på botten och helt knäckt!
Men nu har jag läst ikapp mig överallt och kommenterat här och var med.
.
Diskmaskinen är igång och blir det nått mer sen så får det handdiskas.
Idag reser jag och jag sitter med hårinpackning i skallen.
Det är ju bra att låta inpackning sitta lite extra länge ibland,
så håret håller sig fräschare och inte torkar ut eller blir sämre i färgen.
Så jag schamponerade förut och sen i med inpackningen
och nu sitter jag vid datorn och har väl suttit typ 30-40 min med inpackningen.
.
Snart ska jag in i duschen, sen göra mig i ordning.
Få nått i magen, fylla perkulatorn med vatten,
då den inte ska användas på ett tag.
Se till att allt är packat och väskor kan stängas....
Dra ut alla sladdar från tv osv....
Kommer bli mkt tungt att bära allt på tåget. Har en mega tung ryggsäck.
En extra stor size av ryggsäck dessutom, till camping.
Har en stor resväska på hjul, en necessär,
som placeras över handtaget på rullväskan, och sist har jag en handväska.
Inte nog med allt detta så ska ju hund i koppel med också.
Fy, tänk om katt hade varit med också, med sitt foder och allt.... puuuuh! 
Kommer ju åka spårvagn mot resecentrum....
Sen hoppa på ett tåg, där all packning ska krånglas med 
och bäras upp för den branta tåg-trappan.
Ska sitta på det tåget i typ 25 minuter och sen byta tåg.
Då ska jag gå en bit med packning för att komma till rätt tåg perrong
och ibland kan man få gå en bit och i rejäla trappor dessutom.
Så kommer bli tungt!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hoppas du har det skoj hemma! Skönt att slippa Norrk en stund! Kommer sakna dig! *Puss!*