tisdag 8 juni 2010

Tele2 - Fast telefoni

.


Sist jag pratade med Tele 2 så skulle dom reglera mig skuld.
Jag kunde bevisa att jag försökte säga upp min fasta telefoni hos dom, 
den 9 oktober 2008, så Tele2 ringde strax efter detta beviset upp mig
och meddelade att dom reglerat alla skulder som kommit efter detta datum.

Men idag ringde jag inkasso bolaget som tele2 har och då får jag veta att
tele2 inte ens hört av sig till inkasso bolaget, 
så min skuld på över 2600 är KVAR!
 
 
 
Så nu har jag Åter Igen fått höra av mig till tele2 och pusha dom!!!
Har redan fått kämpa i över 2 år med att få bort allt jag gång på gång avslutat.
För avslutar jag ett abonnemang så skickar dom ju räkningar Ändå.
När jag sen ska avsluta för kanske 3e gången,
så ser dom inte ens tecken på att jag försökt att avsluta förut.
Så jag har fått sitta och leta mail och bevis för att bevisa till tele2 
att jag Visst avslutat, bara att Ni på tele2 är kassa på att notera!



Nåja, skulden är Kvar och nu måste jag kämpa med tele2 Igen,
så dom agerar nån jäkla gång!!


4 kommentarer:

Lilliss sa...

men så dom håller på!
ge inte upp gumman...du kommer vinna!

kramar

Electra 225 sa...

Kontakta konsumentombudsmannen då blir det fart i traserna=)

Hemmet Är Min Borg sa...

ja ko på kommuner kan man kontakta, då händer det saker ja :)
kram

Tiggir sa...

Men hjälp..Får dom verkligen hålla på så där?? Vad du än gör stumpan så ge inte upp!!
Bamse kram