söndag 13 juni 2010

Respektlöshet


Oliver blev hämtad i lördags. Igår.
Han bor numera i Motala med nya ägaren, en ny matte.
 
Har tagit massa foton, samt filmat den sista tiden med Oliver,
men har blivit väldigt trakasserad i helgen, så har ingen ork att blogga.
Vill gärna för minnet skull, blogga om sista tiden så snart jag kan.
Eftersom minnet är mest färskt nu.
Men finns ju folk som struntar i att man går igenom jobbigt 
och sätter sig Själv före.
Så nu måste jag ta mig igenom svek och ångest, 
istället för att få smälta att Oliver är borta. Respektlöst, som Vanligt!






Både Wilmer och Oliver blev förvirrad över hur jag mått av trakasserierna.
Så mina sista timmar med Oliver blev i förvirring....
Och Wilmer har undrat över Oliver och vad som händer,
men mina första timmar med Wilmer blev inte att smälta ny 
familje-ändringen, utan att gå igenom massa trakasserier och skit. 
 
Tack som f-n! Skadar inte bara mig, utan mina Djur med!
Som vanligt!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

mycket respektlöst kallar jag det