fredag 18 juni 2010

Olivers framsteg

.

Vill meddela er om hur bra det går för lilla Oliver.
Den perser på 7 år som jag omplacerade i lördags. 
Nya ägaren skriver bl.a så här på facebook:
 
 

16 juni: I natt blev mitt barnbarn störtförtjust när Oliver kommer 
kl 04:00 till hennes säng och spinner som hans sista stund var kommen. 
Där ligger dom och gosar, verkade som Oliver tyckte att det var väldigt 
trevligt att någon äntligen pratade med honom mitt i natten;))

17 juni: Oliver är en riktig kelgris!!!!!

Pälsvården går bättre och bättre, han tycker att det är nästan ok 
att bli borstad och kammad. Han är med överallt och pratar och vill bli 
klappad och kliad. Det räcker med att man tittar på honom så kommer 
han som en raket och så ska man klappa å klappa å klappa. 
Vi leker en stund varje... kväll, just nu gillar han sin gamla vippa 
och den nya bollen bäst.




"Gammalt" foto på Oliver


Skönt att höra att han trivs så fort!
Att han kommit till rätt ny ägare och även Wilmer har det bra i ändringen.
För egen del har jag haft enormt mkt annat att ta mig igenom....
En respektlös person som ska krångla, så jag har inte fått 
bearbeta familjeändringen än, men jag vet att jag gjorde rätt i min omplacering.

1 kommentar:

Lilliss sa...

gud så skönt att höra att oliver trivs och mår bra!

kram