söndag 20 juni 2010

Midsommar

.
Trakasserier
Känns bättre nu trots allt hej hå omkring trakasserier och allt.
Polis är ju inblandad med. 
Jag blev ju anmäld och fick så klart göra en motanmälan.
Konstigt att man ger bort nått och sen när man inte får sin vilja igenom,
så anmäler man för stöld istället.... märkligt!
 
Nåja, det enda jag vill i detta är att få ett slut!
Orkar inte bry mig om att reda ut nått gammalt groll och varför??
Nä, det är bättre att kontakt upphör tvärt och att man bara släpper gammalt.
Varför krångla runt i ämnen som man är totalt skilda på lixom?!
Tänker inte samma, minns inte samma detaljer och det leder inte till utrett ändå.
Let it go for god's sake!







Midsommar
Men jag håller på att packa nu hur som, för snart är det Midsommar.
Det ska firas med familjen och jag hoppas på ett traditionellt firande.
Gott att äta, någon öl, kanske plocka några blommor....
Grilla, fint bord som kanske flyttas in och ut från skurarna....
Känner för att fira som man ska fira, traditionellt. Med familjen.





Denna helgen har jag fixat för fullt! Åker ju imorn!
Igår tvättade jag rätt mkt, för att kunna packa ner det idag.
Får tänka smart också, så jag tar med allt jag kan behöva.
Det är ju konkigt på tåg, 
så man får packa lite då och då helt för att få ihop det.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

vi ska göra midsommar så trevlig på alla sätt det lovar jag :))
kram