fredag 11 juni 2010

I know....


Jag Vet att jag inte bloggat så mkt ett tag....
Har helt enkelt inte vart i balans eller ork till att blogga som önskat.
Det händer en del stora saker och jag orkar inte skriva om dom.

Ena grejen handlar om min hälsa och andra grejen handlar om min katt.
Sen är det lite små saker runt om också.
Samt att jag slutat med min medicin, har gjort mig väldigt emotionell.

Har ikväll borstat Oliver, min perserkatt.
Har borstat i två omgångar för att ge honom paus också.
Imorn ska jag gå igenom lite extra och se om jag missat någon tova,
sen tänkte jag bada honom.
På lördag är en stor dag, men jag tänker inte tala om nått nu.
Ska faktiskt lägga mig ner med mina djur nu och sova.

Imorn är det mkt att göra här.
Ska även städa imorn, samt leta lite saker i källaren.
Så natti for now!

1 kommentar:

Tiggir sa...

Ojoj gumman..Vad händer för något i morgon för spänande???
Hoppas att du får sova så gott i natt..Love you..Pöss pöss