lördag 19 juni 2010

Bröllopsfesten

.
Jag har kollat på 4an hela dagen nu och kvällens underhållning har vart rätt bra.
Artister och skoj! Synd man inte kunde festa på plats i Stockholm.
Tänkte på Norrköping's Augustifesten också, när jag ser alla festa.


Di Leva uppträdde förut... Gillar inte honom som person,
men "Vi har bara varandra" är faktiskt ändå rätt bra. 
Har har några få bra låtar faktiskt. 
När jag växte upp så pallade jag inte ens att höra hans namn eller se foto på han.
Tyckte verkligen inte om allt detta jesus -aktiga han kört med förut.
 
Eagle Eye Cherry avslutade precis Bröllopsfesten.
Han gör come back och jag har hans album från sist han var aktuell.
Tror det är hans första album jag har och det var 90-talet nån gång.
Han uppträdde med sin största hits "Save tonight"
och jag kommer fortfarande ihåg varje rad i låten! Den är fortfarande bra!







Inga kommentarer: