onsdag 26 maj 2010

Vårstöket

.
Tänkte berätta om min vårstäding och röjning....
Jag gillar inte att lägga in foton i denna datorn, eftersom det små krånglar.
Vill inte skriva inlägg utan nått foto helst...
Visst kan man ta nått inlägg, men resten vill jag ha med foto till.
Kommer läsare och ser bara massa text, så går dom nog lite fort..
 
 
 
Men nu kan jag visa er med några foton.






Söndax
Röjde massor här! Det var segt under eftermiddagen måste jag erkänna.
Så mkt att göra så man inte vet vart man ska börja ibland.
Samlade ihop papper, reklam och dyligt som skulle kastas,
och när jag samlat ihop en del som ska ner i källaren,
så bar jag  ner diverse till mitt källarförråd. 
Är det nått jag behöver så är det bara gå ner och hämta. 
Hellre det är att ha för mkt onödigt uppe i lägenheten.

Även vinterjackor, termobyxor, vinter skor, 
vantar och halsdukar, åkte ner i källaren. 
Men också lite tjocka filtar som inte behövs under sommaren.
Jag hade samlat en bananlåda med diverse onödigt i också....
I den låg även en del prydnadssaker... 
Gillar att ha "rena" ytor, utan massa små gojs!
Hellre få saker och de få istället är lite större, än massa små plock.

Fick hur som gå ner med allt i omgångar i söndags. 
Sen så rensade jag sen också kattlådan, samt slängde sopor. 
Full rulle hela tiden och skönt att få allt gjort på en gång.
Wilmer fick så klart hänga med och titta.




 
 
Det har hänt mkt i mitt vårröjande nu måste jag säga!
Fick faktiskt mkt gjort i måndags och igår också. Skönt!
Inte helt klar så klart, 
men går väldigt mkt framåt och det känns mer i ordning här nu.

1 kommentar:

Nettan sa...

Skönt att så mkt har blivit undanröjt :D