fredag 14 maj 2010

Vårstök

.
Har idag påbörjat en stor vårstädning...
Ska blir rent under och bakom möbler. 
Har förberett detta vårstök ett dag nu.. Tagit upp en bananlåda bl.a.
Onödiga saker ska ner i källaren nämligen.
 .
Katt behöver borstas och badas någon dag... 
Men ska snart lägga mig och avrunda vårstöket för idag!
Sånt här gör man ju inte över en dag precis.
 .
 .
 Saknar familjen massor också! Hemma i Skaraborgs Lidköping.
Men planerar redan att åka "hem" över midsommar.
Dags nu känner jag och ser mkt mkt fram emot detta!
.
.
Imorn ska jag träffa Linda! Var ju Valborg sist nu.
Ska Nu leka med Wilmer en stund och sen söva!
Vi försöker öva kontakt varje dag, leka lite varje dag
och blir bättre och bättre vänner igen, Wilmer och jag.
.
pÖzZ y'ALL

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

Ja vi saknar er oxå nu, ska bli kul när ni kommer ,
pöss o kram

Hemmet Är Min Borg sa...

oj nu ahde du bilder me, ja här städas det ser ja, du har ju fått det så fint hos dig nu, fint stil med allt som smälter ihop med färgerna så
kraaam