onsdag 19 maj 2010

Underbart! ツ

.
Det är nu 20 grader ute och riktigt skönt väder har det varit idag också.
Nu är kaffet precis klart. Ser på "Arga snickaren" också på 5an.





Tog en promenad förut utan Wilmer. Ny-duschad och utan att föna håret.
Måste säga att det var Riktigt skönt att ge mig ut så där.
Skönt att göra det ensam också faktiskt. Rensa tankar lite.
 Det var så pass varmt och soligt att jag fick ta av mig till t-shirt toppen.
 
 
 
 
 
Gick fram mot stan för lite små ärenden..... 
Skulle till ica vid Spiralen, sen gick jag in på apoteket för att köpa 
ett bättre läppcerat. Får ofta nare och spruckna läppar, 
men stöter alltid på att de bra ceraten är beroende framkallade... 
Den jag köpte nu heter Apoliva cerat.
Köpte även stop'n grow, då jag börjat bita igen.
Har levt i många stora tankar nu under våren, som gjort mig små nervig.
 
 
Gick sen in på Linden och köpte överlack.
Tog ut pengar och sen promenerade jag till pizza stället i närheten av hemmet.
Unnade mig en kebabrulle med vit sås och utan lök. Även en fanta till.
 
 
Grönfotona är Östra Promenaden




Sen gick jag ut med Wilmer efter att jag ätit klart.
Vi tog en promenad upp på Östra Promenaden här... så fint här nu.
Har varit en somrig och underbar dag!
 
 

Inga kommentarer: