torsdag 13 maj 2010

Sovit ut

Sovit ut totalt idag! Underbart!
Drog mig sen lite i sängen också och klev upp strax efter 13.
Koka lite kaffe, rasta Wilmer i spöregn....
Men ingen av oss har emot att gå i regn och vi jäktade inte heller.
Vi tog vår lilla stund och sen gick vi in.

Har precis torkat upp ännu en katt spya,
gett båda djuren mat och nu sitter jag med upphällt kaffe framför mig.
Får svalna lite till först bara.
Fattar inte varför han måste spy varje dag!
Mkt jobbigt att ha hand om sånt ständigt!

En sak till han gör varje morgon, är att komma nära inpå mig....
Han närmar sig mitt ansikte och sen fräser han ut snor!!!
Hela mitt ansikte och hår blir fräst i mängder av katt snor!!!



Foton då?
Försökt nu idag att starta datorn redan flera ggr.
Men den vill inte alls, så den måste in till Media Markt service igen!
Får se hur jag kan ta mig dit med en dator... kräver känslig fraktning.
Kommer inte in på stationära som sagt, 
så får lägga in gårdagens foton i denna värdelösa laptop istället.
HAH, samtidigt jag precis skrivit att denna är värdelös,
så stannade aset till och det var bara att vänta in att man kan göra nått.


Får lägga in fotona här istället, ihop med min första kopp kaffe!
Inte så lätt att få in fotona på denna datorn heller...
Usb pluggen som man sätter minneskortet i, börjar ge sig.

Inga kommentarer: