söndag 16 maj 2010

Söndag kvällen

.
 
Har pratat med mamma i tele nu i 1 timma och 45 minuter.
Fann min efterlängtade pincett under samtalet, oh så jag letat!
Hade den då jag lagade min väskas dragkedja för typ en vecka sen.
Fixade lagningen och sen har pincetten varit borta sen dess.
Men NU efter extremt mkt letande, så fann jag den mellan soffan....
Lyfta högra dynan och kände djupt emellan vid armstödet och ner...
Den låg neråt där emellan! Trots att jag känt där förut.




Samma med min helosan salva som jag letat efter nu i dagarna.
Letade och letade men Nu under samtalet med mamma så fann jag den också!
Något magiskt med mamma haha!
Den låg i en låda som jag redan letat i flera ggr.
Ligger inte så mkt i den lådan och nu var salvan det första jag såg... hm..
Är precis som att det spökar...




Nåja!
Ska tvätta utanför tvättschemat snart tänkte jag.
Har fått sålt mina Fornarina jeans som är för små numera.
Så tänkte tvätta dom och skicka dom imorn.
Var behövligt att detta hände nu faktiskt.. varje krona är mkt värd.
Behöver köpa en stor hund matsäck också.. kostar ju 600 nästan.


Här har jag mina Fornarina Nek på mig. (Mamma har samma modell på sig)



Well well... ska fortsätta här.
Vill ju ha sovit ut någorlunda, för jag behöver gå upp vid 7 imorn.
Linda kommer och hämtar mig vid 9 och då vill jag ha duschat,
fått morgon kaffe i mig, för jag blir inte människa innan det....
Samt ha hunnit göra mig i ordning och så lagom till 9. Utan stress.
Att tvätta så här sent kommer göra att jag kommer i säng sent som det är,
så får vänta in att tvättstugan nu blir ledig.
 
Tänkte noppra ögonbryna nu först. Vid 22 borde tvättstugan vara ledig.
"The Perfect man" är på 3an nu också. Bra film faktiskt.
Ska små-kolla på den medan jag håller på här.  See yaa!

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

så bra du hittade dina saker :)) dem Jeansen är dem bästa jag har haft
kram