söndag 30 maj 2010

Sen kväll, sent upp

.
Har pratat med mamma i nästan 2 timmar i tele nu.
Är ju Mors Dag så det går först i dagens planer!

Nu sitter jag här och har massor med sysslor idag.
Maria ville träffas vi alla idag på fika hos henne,
men Linda skulle på Johan's nånting och fira Mors dag
och Nettan är ju i Linköping för att det firades Eurovision där igår.
Hade vart kul om alla i gänget hade kunnat för det var länge sen nu.

Själv så blev det ju sent igår för även jag har firat Eurovision.
Somnade inte förrän vid 5-6 först och när jag vaknade av larmet,
så kändes det verkligen att jag skulle behöva sova längre.
Men upp och ringa mamma på "hennes dag" stod först på schemat.
 
Nu är klockan 14 redan och jag får väl komma igång här hemma.
Måste fixa gångjärnet i köket, samt ner med massa grejer i källaren.
Har ju köpt kompostgaller, som fungerar som barngrind
som ni nog säkert sett i tidigare inlägg...
Så den stora tv kartongen måste ner i källaren, men även de kompostgaller
som inte används, för dom tar rätt mkt plats.
Men först blir det att leka hantverkare och fixa gångjärnet i köket!
 
 
 
Btw...
Nått program på tv4 plus är nu som heter "Dirty Dancing - utmaningen"
Min favoritfilm ever, men detta är ett dansprogram.
Dom ska hitta dansare typ. Aldrig sett detta förrän nu.

Inga kommentarer: