onsdag 26 maj 2010

Semifinal 1

.
 Day 'n Night
Har handlat och kånkat på varor överallt idag..
Behövde handla och Maria var med som sällskap. Camilla var med en bit.
Jag köpte lite grundvaror på ica och sen bolaget också.
Har inte tagit en droppe på en månad och kände att det vore gott 
med en kall öl eller cider till Eurovision, 
så köpte hem några att ha hemma på lager.
 
 


 
Sen till Ingelsta där Maria skulle ha kattsand och jag skulle ha kompostgrindar.
Pallar inte att ha en stod platt-tv som grind till sovrummet mer.
Den är ful, tar plats och ja.... behöver jag förklara ens.
Blev rätt mkt att ta på cykeln men gör mig inget då man har sällskap.
 
 
Dessa 3 söta mjukisdjur fick Wilmer idag! Söta va?
Han är jätteglad över dom!
 

 
 
Har regnat hela dagen och blöt blev man, och även varorna....
Men ääh, gör mig inte så mkt faktiskt.
Fick pengar idag. Mer ICA Maxi handla blir det på torsdag morgon....
Jag och Maria tar sällskap till ica igen och handlar på oss vad vi behöver.
Lättare att göra detta ärendet om man har sällskap faktiskt.
 
 
 
 
Nåja... 
och väl hemma så var det bara lämna varor 
och sen direkt iväg för att hämta ut paket till djuren. 
Sen skulle jag se på Eurovision strax inpå.
Linda kom hit då hon slutat jobbet och åkte nu vid midnatt.
Har varit för mig själv en tid nu och inte träffat Linda,
så det har varit skönt att få träffas själva lite och "ta igen" tid.
 
 
Paketet ser ni nedan. Äntligen Rätt varor som grand-prix skickar!
Tog tid att få rätta varorna dock. Inte så bra service dessvärre....



 
 
Jag hade köpt hem chips och ostbögar för oss att äta.
Eftersom Linda ska köpa hem efter programmet, 
så fick hon ha med sig vad hon ville dricka och jag stod för 
mitt dricka jag med. Men snacks bjöd jag på.
 
 





 
Full rulle, men nöjd med dagen
Tack för idag!!

3 kommentarer:

Tiggir sa...

Tack sj gumman..Det var jätte mysigt..Får se när vi gör om det!!
Alltid lika roligt att umgås med dig gumman..Pöss

Nettan sa...

Bra att du fick hem dina varor rätt nu! :)

Hemmet Är Min Borg sa...

vilken tur att du fick rätt varor nu, vilka söta saker wilmer fått :)
kram