måndag 31 maj 2010

"Ovo je Balkan"

.
Serbiens bidrag i årets Eurovision blir bara bättre och bättre.
Tyckte den var lite kontig i början och trodde han var en tjej.
Men låten är faktiskt riktigt bra nu när jag hört den massa ggr!

Ovo je Balkan betyder, "Detta är Balkan"





Milan Stanković - Ovo je Balkan (original version)



Ej, Ljubice, Ljubice
pravis mi, Ljubice, zazubice
Ej, stisni me, kisni me
Ljubice, na grudi, pritisni me.
 
Ljubis me k'o balavica
nije te sram
Beograd, Beograd,
ja bezobrazan,
Ne jednom, ne dvaput, tri puta me
Beograd, Beograd, tri puta po naski je.
Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan,
Come on!

Hop Hop Hop, ovo je Balkan, come on....

Ej, Ljubice, Ljubice,
grudi ti, Ljubice, haubice.
Ljubis me k'o balavica
nije te sram
Beograd, Beograd,
ja bezobrazan,


Ne jednom, ne dvaput, tri puta me
Beograd, Beograd, tri puta po naski je.
Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan,
Come on!

Hop Hop Hop, ovo je Balkan, come on....

Samo malo, samo malo,
samo malo, samo malo mu ga daj!

Ljubis me k'o balavica
nije te sram
Beograd, Beograd,
ja bezobrazan,
Ne jednom, ne dvaput, tri puta me
Beograd, Beograd, tri puta po naski je.




 
Milan Stanković  - Oye Balcanes (Spanish version)



Inga kommentarer: