lördag 15 maj 2010

Movin' Forward


Vidare i stöket...
Ikväll har städningen varit i sovrummet....
Igår var det ju vardagsrummet och soffan, som var fokus.
Men idag efter Sommarkrysset, så har jag lyft upp allt från golvet,
städat bakom och under saker och ting. Dammsugat, moppat...

Vårstädningen tar ju tid och jag grovstädar delar av lägenheten lite varje dag.
Ska samla ihop lite mer och sen ska det ner i källaren.
Hatar saker dom ligger onödigt framme.
Det ska Inte vara saker under säng, bord eller annat.
Inte heller stå onödiga saker i min walk-in-closet tex.
Så ner i källaren med allt som inte används aktivt!



 
¿Dónde está?
Men jag hittar fortfarande inte min pincett!
När min barndomsvän Tezz var här över Valborg, 
så gick dragkedjan på min nya väska sönder.......
Jag skulle laga den för 4-6 dagar sen och fick ta hjälp av min pincett.
Gick inte att få igenom det hela annars.
Jag lyckades laga och la ifrån mig pincetten...... 
Den har vart borta ever since!
 
Kollat under soffdynor, i lådor, på golvet, under soffa,
känt i klädfickor, känt mellan och bakom diverse saker.... näärååå!
Hoppas den kommer fram innan jag får pengar.
Annars får jag köpa en Ny. 
Men behöver ju noppra ögonbryn innan dess.

Inga kommentarer: