onsdag 19 maj 2010

Inte helt utvilad

.
Jag kom i säng vid 2 i natt och då var ute tempen på 17 grader.
Rätt skönt och stillvind på natten, precis hela gårdagen var.
Det blåser inte idag heller, men är inte riktigt lika varmt idag som igår.
Rastade Wilmer precis och då började det dugga.
Nu är jag ju inne igen så har lite på känn att det kan ösa ner regn rätt snart.

Har sovit ut idag. 
Vaknade 11, men hade kunnat sova några timmar till.
Kändes inte Helt utvilad, 
men har jag gjort nått så är jag trött i minst 2 dagar efter.
Utmattning helt enkelt. Därför jag sällan bokar upp mig för tidigt.
För jag vet inte om jag kommer orka eller inte. 
Blir verkligen totalt utmattad efter jag gjort nått.

Sitter med kaffe framför mig och diskmaskinen är igång för fullt.
Ska lägga in foton i datorn om en stund.
Det tar emot lite faktiskt, eftersom det inte går så smidigt till som man önskar.
Får ta och avsluta detta inlägg nu, för det var väldigt var segt.
Datorn hakar upp sig flera ggr i minuten,
så får man sitta och vänta in att den text man skriver, ska synas.

Inga kommentarer: