söndag 30 maj 2010

Gamla gänget


Nettan frågade om vi kan gå upp till Maria på fika..
Var fika tidigare idag, men alla har haft förhinder av Eurovision och Mors dag.
Men Nettan skulle vara tillbaka i Norrköping vid 16 och kunde då.
Det gick mkt bättre för mig också tidsmässigt, en sån här dag,
men Maria skulle visst bort dessvärre, så det blev fika hos mig istället.
Mattias och Nettan kom över vid 16 och stannade i 2 timmar.

Nettan öppnade en cider efter kaffet och jag tog mig lite
glass med persikohalvor och chokladsås. Inte fel.
Kul att träffa dom lite igen över en fika faktiskt. 
Tack ska Ni ha för trevligt sällskap!
 
 


 
 
Vore kul att träffas i gänget igen också, nu när det är så underbar årstid!
När vi i gänget träffades så bestod vi av Linda, Maria, Nettan och jag.
Men ibland också tillsammans med killarna.
Men får se när alla kan samtidigt som sagt.

Nu ska jag fortsätta där jag avslutade då fika besöket kom.
Har ju lite kvar att göra här, så lika bra att köra på lite till.
Härligt solväder är det också, i likey like!
Underbar söndag!

3 kommentarer:

Nettan sa...

Saknar också det gamla gänget. Hoppas vi kan ses alla snart igen! <3 Tack för kaffet btw ;)

Lilliss sa...

saknar också den tiden!
men alla verkar ju inte ha tid nu för tiden!


kram

Tiggir sa...

Får se när man kan samlas alla o göra något!! Som dom andra sa det var ju ett tag den..Men man frå se när vi kan ses..Kram o jag täncker på er & saknar er