torsdag 13 maj 2010

Göttanz

 
Skulle behöva ett par gångers fotbad till, känner jag.
Så pass öm är jag om fötterna...

Har städat i köket lite...
Plocka ut rent ur diskmaskinen, lagt i lite som Behöver diskas..
Har diskat för hand också. Sånt som inte ska vara i maskin.
Gjort rent grytlock med svinto och diskbänken också.

Wilmer har varit jättebra idag, 
men han börjar bli smått uttråkad känner jag.
Matte är dock väldigt trött än, från gårdagen.

Sitter nu med varm choklad framför mig. Med grädde och chokladsås.
Ska komma mig i säng tidigt idag, så jag får sova ut en till natt.
 
Hoppas också på att brevbäraren kommer med lite skoj snart!
Väntar nämligen på postavi, på paketen från grand-prix.
Dom skulle ju skicka Rätt innehåll, så returnerar jag därefter fel varorna.
Idag fick jag ingen post alls.
Wilmer sprang mot hallen och kollade, som alltid.
Men fanns inget för honom att hämta idag.

Nu ska jag njuta av min goda mugg här!

Inga kommentarer: