fredag 7 maj 2010

Frustrerad

.

Mailade till grand-prix.se för en vecka sen.
Sa att jag fått hem mitt efterlängtade paket, men ingenting i paketen stämmer!
Undrade också hur dom vill att jag returnerar... förstod inte riktigt....
Stod att jag ska skicka tillbaka till en viss adress, men det lät som att Jag skulle betala ny frakt.

Jag skrev grundligt i mailet att i paketen så låg det en lapp och på den lappen står det rätt!
Så alltså har den som packat paketet gjort helt fel!
Jag fick inget svar på mitt mail, så jag mailade igår igen.
Menade på att det ju är begränsad tid att returnera och jag vill veta hur man gör.

Idag hade jag fått svar och så här stod det:
 
Hej!
Alla frakter betalas av kunden. Så fungerar det!
Support 


 
Jag blev så klart irriterad och svarade att varför ska JAG betala för att NI gör fel!
Jag skrev igen att på lappen i paketen står det att jag beställd en de luxe väska i aktikelnr 28871.
De luxe är den dyrare väskan, finns en billigare också i annat artikelnr och annan färg.
Skrev att jag fått hem den billigare väskan!
Skrev att det på lappen står att jag beställt en långlina - alternativ 2, som är i lila-svart.
Men jag har fått hem alternativ 3, som är en helröd!

Jag menade på att det är ju en annan sak om jag ångrat mig på någon vara....
Men nu vill jag ju bara ha det jag ju beställde, men som Ni skickade Fel!
 
Får se vad dom svarar, men va fan! Felet är ju deras!
Har ju beviset här också! 

3 kommentarer:

Electra 225 sa...

Skriv bara åter avsändaren så kommer du undan med frakten.Så gör jag=)

Tiggir sa...

Men gud vad irriterad men blir..Så ska det ju inte gå till..Hoppas att det löser sig gumman
Bamse kram

Ida sa...

Fy vad irriterande! Har beställt därifrån en gång gör det dock inte igen, tog över en månad innan jag fick några saker överhuvudtaget.