fredag 14 maj 2010

Be4 bedtime

.
Har nu lekt med Wilmer, samt tagit bort lite tandsten.. var knappt nått.
Har borstat hans tänder och vart ute en stund nu.
 
Någon granne flyttar in lite lådor från en van och andra grannar festar.
Väldigt många fest folk ute, men jag stod kvar lite med Wilmer.
Hade kontakt stod och pratade lite med Wilmer.
Gick jättebra! Vi övar ju mkt sånt här varje dag nu.
More or less om inte annat, men nån stund varje dag.

Får vi möte på trottoaren så ser jag till att gå av trottoaren 
och istället stå på grusplanen/parkeringen här ute...
För att han inte ska känna sig för trängd och då leder det till utfall.
Precis samma anledning som katter gör utfall av.
 
Väldigt mkt fester överallt idag och jag funderade varför...
Men så kom jag på att det ju är kristi himmelsfärd helg.
Säger Mig inte så värst mkt alls men många festar och några har ledigt.

Nu är det "Släkten är värst" på 5an.
Alla känner nog igen sig i denna filmen faktiskt.
Lite dimma ute igen. Var det förra kväll och natten med.
Nä, nu ska vi somna till filmen här....
Slår snart ihjäl datorn, för den stannar upp flera ggr i minuten.
Mkt irriterande!

Imorn blir det att träffa Linda som sagt.
Städa vidare lite också blir det säkert. Sweet Dreams how ever!

Inga kommentarer: