onsdag 12 maj 2010

Akkurat nå?

.
Rastade Wilmer precis i samma veva som jag skulle slänga sopor.
Har rensat Oliver's låda innan också. Sånt måste ju ut i sopor Direkt!
Ligger och osar illa annars 
och då har ju rensandet inte gjort effekt ändå.




Blåljus?
Jag har undrat i över en timma nu, 
vad det är för blått som lyst upp utifrån....
Kanske det kan vara en polisbil tex har jag funderat på.
Men så upprepades blå ljuset och jag började tveka.
Tänkte att det kanske är spårvagns kablarna som sprakar till....
Det började ju regna då jag kommit hem och allt,
och blött på spårvagns kablarna kan göra att det sprakar till lite.

Gick ut med Wilmer för några minuter sen som sagt 
och då kom blåa skenet igen!
Fast nu var jag ju på innegårn och alla funderingar gick inte ihop.
Men på väg inåt igen så hörde jag muller.... åska alltså.
Detta var bara sekunder efter skenet, så det var blixt.
Nåja.. då vet jag det haha!



Datorn...
Jag försöker komma in på min stationära dator....
Har försökt sen jag kom hem från kursen, men det går inte!
Gjort massor med försök men kommer inte in på skrivbordet alls.
Så nu är problemet precis samma som då jag lämnade in den.
Samma fel som dom redan lagat under våren.


SHIT!! Vad det spöregnar ute Nu dåååå!!



Well well, jag kommer inte in på min stationära dator...
Tänkte lägga in foton från dagens timmar på brukshundsklubben,
men går ju inte alls få igång datorn.
Får helt enkelt lägga in fotona på denna laptop. Suck.
Nu blixtrade det ute igen.... och nu åska igen.

Ska se på Seinfeld nu, som håller på redan framför mig.
Kommer ett avsnitt till direkt efter.
Imorn lägger jag in fotona, 
oavsett om jag kommer in på stationära eller inte.
Skriver om agilityn imorn också! See yaa!

Inga kommentarer: