onsdag 14 april 2010

Wednesday

Imorse sov jag ut...
Wilmer var lite skällig i sovrummet och det är inte trevligaste sättet av vakna.
Speciellt inte då man är helt mörbultad och svullen från igår.

När jag öppnade sovrummet så började dagen som alla andra dagar.
Wilmer springer direkt till hallen och hämtar posten, precis som jag lärt honom.
Han tar eget initiativ och det är precis som jag vill.
När han lämnat posten vid köksbordet, så får han mumsigt kex.
Samma varje morgon. 
Kexet kommer naturligtvis att försvinna en dag, men inte riktigt än.



Foton tagna igår


På med kaffe och ut och rasta Wilmer. Gick ut på baksidan denna dag.
Väldigt soligt och fint på innergården. 
Den lockar inte att sitta i, men hade dom brytt sig mer om innergården 
så hade jag lätt kunnat sitta där. Det är för risigt nu bara.
Trist, för solen ligger ju på innergården hela dagen... 
men bara en del av innergården ser fräsch ut och har fräscht gräs.


Nåja.... 
Försöka börja dagen lugnt... sen göra sig i ordning inför Agilityn.
Fram med rätt halsband och rätt koppel, vattenskål med sig, duscha, laga mat....
Sen sätta sig på en buss, som åker en sträcka 
så att Nettan kan hoppa på den på senare hållplats.
Av vid Maxi och sen promenera i ca 30 minuter och sen är man framme!

3 kommentarer:

Nettan sa...

Åååh så sött att han kan hämta posten! :D

Hemmet Är Min Borg sa...

redig mommors hjärta är , va söt
kram på er

Tiggir sa...

Nä vad duktigt Wilmer är!! Han är så söt
Bamse karm