måndag 5 april 2010

Vad händer? ....och fötter

.


Idag har jag mailat värdens fastighetsgubbe om att jag vill få duschstång,
få väggarna till badkaret att hänga bättre och att få min bänkdiskmaskin inkopplat i skräputrymmet.
 
Är ju röd dag idag, annandag påsk, så imorn lär han väl höra av sig.
Han brukar vara ganska snabb med både svar och att få arbete uträttat.
 
 



 






Vidare...




Ny Trådlös Router på väg...
 
 
 
Imorn kommer min nya trådlösa router att skickas.
Vann en auktion på tradera nämligen för jag har fått inse att min nuvarande router 
inte fungerar på Windows Vista och får sälja den för små pengar och köpte nu en ny.
Den nya fick jag ge typ 500 för. Den ligger på 1500 i nypris, men tradera är ju bättre i priser.
Den gamla får jag inte mkt för, men ersätter en liten summa, som jag får lägga på en ny.
Brukar ju göra så att jag säljer en gammal vara, 
sen lägger till lite ur egen ficka då jag köper en ny vara helt enkelt.



Nu tittar jag på "Håkan's Bar", väntar på att tvätten ska blir klar,
så ska jag upp i bra tid imorn för ett möte som är kl 13.

Inga kommentarer: