torsdag 8 april 2010

Tre timmar på cykel....

.


Choklad ger bra energi
 
 
 
Kom hem precis och har nu kastat in allt och satt mig.
Tog cykeln iväg mot Rusta och Jula. Den turen kändes.
Sen åkte jag till coop, men precis som på affärerna innan 
så fann jag inte exakt det jag sökte.
 
 

Åter igen, tillverkat till högerhänta... sladden når knappt ju!




Sen åkte jag vidare till Maxi, men nu hade det börjat regna rätt så bra.
Tog ut pengar i två omgångar, så nu har jag till Wilmer's agilitykurs och vaccination.
Gör så ibland att jag sätter in en summa på ica.. då tar man ju inte ut i onödan heller,
så pengarna är lite i bra förvar där, så man inte har allt på bankkort eller cash,
för då kan man ju lättare handla mer än nödvändigt.










Hur som helst, nu är jag hemma!
Tog sin tur att åka och handla med det gör det ju.
Åkte vid 18 och hemma nu strax innan 21.
 Regnet hade ökat mer, så fick cykla hem i massa regn, men det gör inget.

 




 
 Köpte hem lite ägg och smör till eventuell bakning....
Storpack med blandfärs är alltid bra att ha hemma i portioner....
 
Wilmer fick lite ben och sånt, för det behövdes. Är ju bra till deras tänder.
Sen ska han ju tränas så jag köpte lite smågodis till hundar.
Han fick en boll också och tror ni inte han tjuvhämtar den ur kassen!




 
 
 
Annars får han vänta till jag visar vad det är i kassarna, 
men nu tittade han nyfiket med försiktigt i kassarna när jag inte såg först.
Sen hämtade han glatt den röda nya bollen och sprang iväg.
Vad jag inte visste förän nu, var att den har en pip i sig. 
Hade ingen aning om det i butiken, men spelar ingen roll om det är på nån enstaka.




Snygg pose när han fångat i luften va? 
(Ursäkta röran i bak, handverkare är på gång i dagarna)



Oliver fick en kattleksak också, för imorn fyller han 7 år!
För katter så innebär detta att han imorn klassas som senior!
Men det märks inte för han beter sig lika lekfullt och glatt som alltid.
Fann inte i snyggare färger, men såna här gillar han och 
jag valde ut den jag tror han kommer gilla mest.



3 kommentarer:

Tiggir sa...

hihi du har haft fullt upp=)
Nä vad söt han e!!
Kram

nettan sa...

Fullt upp ser jag ;) Så söt boll, vart köpte du den ifrån?

Josefina sa...

Linda: Ja visst blev det häftigt också när han fångar i luften haha

Nettan: Den köpte jag på ica maxi, det fanns två och jag tog ena. :)


Kram Kalas