söndag 11 april 2010

This evening

 
Kom hem precis nu från Maria.
Nettan och Mattias var här på fika strax efter 14 idag.
Vi tog några koppar kaffe typ och dom hade med sig Ballerina Kladdkaka,
den nya smaken helt enkelt.. jäkligt god faktiskt. 
Annars är ju original min enda Ballerina favorit, men kladdkakan är faktiskt rätt god!

Dom skulle sen åka hemåt för att Candi var hemma själv.
Dom hade ju vart på stan precis innan mig så därför var Candi hemma (deras hund).
Jag fick ett erbjudande av Maria att komma på fika,
detta var i samma veva som jag själv fick fika gäster, så hörde med Maria sen.





När jag kom så var Cissi och Crille där, så vi satt och snackade ett par timmar.
Sen skulle dom gå men jag stannade kvar.
Var ett tag sen jag träffade Maria nu så trevligt att träffas själva nån stund med.
Hon frågade om jag ville ha lite mat och varför inte, tänkte jag.
Blev lax, potatis och sås.

Hade totalt missat var klockan hunnit bli, så timmarna har totalt rullar förbi en.
Men Wilmer behövde rasta sig, så var dags att gå. Rätt bra tid ändå.


Maria's katt, Stitch



Tack för trevligt sällskap säger jag till alla jag träffat idag,
Tack också för maten, säger jag till Maria!

1 kommentar:

Lilliss sa...

kul att du ville äta med!
roligare att äta tillsammans än ensam!

stor kjam!