fredag 9 april 2010

Standing Ovations

Sitter och ordnar upp i bloggens "kategorier/ettiketter".
Suttit några timmar nu..
 
Men nu ser jag även på Talang! En jag känner kommer vara med i Talang.
Han bodde i Lidköping, men flyttade till Stockholm för några år sen.
Stockholm accepterade honom som han Var, det gjorde inte riktigt Lidköping.

Han kommer nog säkert vara med då dom Är just I Stockholm med Talang.
Men Nu så uppträdde Moa från också mina hemtrakter, Skaraborg.
Moa från Falköping, som också var med i "Mammas Pojkar".
Hon fick faktiskt både mig och Bert till tårar, och bortsett från det,
så fick hon stående ovationer av hela lokalen!



Videoklipp nedan (kan vara ur funktion, men jobbar på det)



Hon spelade gitarr och sjöng, och hennes lillebror var där för att "lyfta" henne.
Han sjöng inte lika bra, men Moa var jättebra!
Hon uppträdde med en låt som heter "Country Girl" 
och ja.... hon fick mig och Bert till tårar som sagt.





Men precis nyss så var en hele som uppträdde som "Uffe Balla Balla"
och hans dröm var att leva på det! hahaha
Han var ju riktigt kul för att han verkligen var seriös och verkligen trodde han var bra haha

Inga kommentarer: