torsdag 15 april 2010

So far....

.
Snart kommer brevbäraren med posten.
Jag säger till Wilmer att "snart kommer..." och bara det får honom att titta på dörren.
Så får jag säga "inte riktigt än, men kommer snart".
Så han ska snart hämta posten åt mig, som andra morgnar.


Idag blev jag väckt av att hantverkaren ringde på dörren angående badrummet.
Så nu är badkars väggarna klara, stången behöver fixas och diskmaskin är på G.
Han tog mitt nummer så rörmokaren kan ringa och boka tid.
 
 
 
 "Hur sitter haren?"
 
 
Medan hantverkaren var här så diskade jag lite och nu är disken precis klar.
Har rastat Wilmer i det väldigt sköna, soliga vädret!
Röjt lite har jag gjort innan disken också... sett ut som bombnedslag här.
Allt urinerande har gjort att det hunnit samla sig här och var, för tvätta urin tagit över.
Kaffet är precis klar och "svalnar" framför mig. Så hett med perkulator, men godast så.


Diskat! Så här blev kaklet förresten..


Måste sluta nu, men skriver senare igen.....
Ska ta emot Wilmer när han lämnar posten vid köksbordet.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

haha va söt han är , och så fint det blev med de svart på kaklet det piffa upp de direkt
kraaam