fredag 23 april 2010

Snart diskmaskin

.

 Rörmokaren
Var på ett möte förut i en timma och kom för ca 50 minuter sen.
Rörmokaren ringde precis och han har fått beställa ny blandare/kran.
Så det kommer på måndag och han sa att han tittar in hit vid 8 eller så på morgon.
 
Bra att jag vet tid osv innan, så kan jag planera efter det.
Då kan jag ha diskat och klart, samt planera in sömnen och uppstigning efter hans tid.
Kan kliva upp typ vid 7 den morgonen, vore bra som senast.
Så hinner jag rasta Wilmer innan han kommer och ska jobba här ett tag.



Duschstång
Vad som gäller i badrummet vet jag inte, som ni läste i tidigare inlägg....
Han spacklade igen tidigare hål i väggen, men om han kommer med 
dusch stång och sätter upp den, det sa han ju inget om alls, 
så vet inte som sagt. Får se helt enkelt.

2 kommentarer:

Lilliss sa...

vad skönt att han kunde meddela en ca tid! för då kan man se till att vara vaken så man inte blir väckt av dörrklockan!

kjam

Tiggir sa...

Vad kul gumman!! Nu så sliper du att diska för hand!!
Kram