lördag 24 april 2010

My Confessions

Ny Confession tajm är det!
Jag svarar på lite frågor och ska svara ärligt på dom.
Denna månaden har jag valt att sno en frågomall från annan blogg,
för att få lite mer "spontana" och nya frågor att röra mig på.

Here we go


Nämn något som gjorde dig glad igår: En xider till maten
Vad gjoder du på nyår? Umgicks med vännerna.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Sa till Wilmer att inte vakta på dörren.
Det sista du sa högt: Lägg av nu!!
Det senaste någon sa till dig: Ta hand om dig gumman!
Vad har du druckit idag: Kaffe
Vad var det senaste du åt: Fazer crisp med ost på.
Vad var det senaste du köpte: Ostböga och chips.
Vem är den senaste du bråkade med? Arne.
Är du fortfarande arg? Jag är besviken och sårad, så klart..
Vad är det för väder hos dig nu: Stålande sol, vindstilla och skönt!
Godaste glassmaken: Jordgubb.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ah jo.. det händer nog.
Är du kär just nu? Tyvärr inte..
Sover du tungt: Periodsvis ja.
Drömmer du mardrömmar: Händer.
Trivs du med ditt jobb: Att vara hundägare eller??
Favoritklädsel: Senaste modet är najs! Lager på lager, samt märkes jeans tex.
Favoritlåt just nu: Just nu? Är nog Eldkvar- Fulla för kärlekens skull.
Senaste låten du lyssnade på: REO Speedwagon - Taking on the run
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg med tavla från reklamfilmen jag var med i.
Vad gör dig glad just nu: Att jag sållat bort de Dåliga vännerna.
Vad ska du göra härnäst: Gå och titta till den katt jag är vakt åt ett par dagar.
Höger eller vänsterhänt: Vänster så klart. Är inte som alla andra ;)
Humör just nu: Rätt så lugn och harmonisk.
Vad gör du om en vecka? Det orkar jag inte tänka på, får bli som jag känner då.
Favoritgodis: Ljus choklad (Marabou), bubbelfizz (flaskor i rosa och turkos). Ostbögar.
Kläder just nu: Tjocka strumpbyxor med jeansshorts över, en svart topp och svart glittrig scarf.
Sommarplaner: Camping blir nog en del. Linda & Johan gifter sig...
Hur många kuddar sover du med: Två fluffiga
Morgon eller nattmänniska: Nattuggla
Vad är viktigast för dig: Ärlighet, troskap och tillit.
Är du kittlig: Ja på vissa ställen.
Vem älskar du mest? Vänner, mamma, syrran och djuren.
Stjärntecken: Stenbock - Båda fötterna stadigt på jorden.
Längtar du mest efter just nu: Att få mina pengar och hämta ut paket på posten.

Inga kommentarer: