måndag 19 april 2010

Monday

.
Ätit lite crisp nu med ost på. Kom hem för en halvtimma sen.
Maria undrade om jag bjöd på kaffe tidigare,
men jag såg inte förän någon timma senare, så när jag svarade hade hon gäster på gång.
Hon skrev att jag kan komma upp på kaffe hos henne, så det gjorde jag.
Mattias och Nettan var redan där.
 
När dom sen gått och jag stannat kvar på lite mer prat,
så föreslog jag ifall Maria vill gå med till bolaget.
Ville bara köpa på mig nått litet att ha hemma typ, 
så vi lämnade Wilmer hos mig och sen gick vi mot stan.
Vi kollade lite skoaffärer också.
Jag kände mig inte så snygg i mina städkläder och allt, kan jag inte påstå.
 
 
 
 
 
Nåja, när vi kollat klart, så tog vi bolaget och sen även coop som ligger nära hemmet.
Inne på coop så står Marcus Birro framför mig helt plötsligt...
Med sin gravida Jonna och deras son Milo.
Dom stod vi tv-apparaten som man själv hyr film genom.
Krånglade tydligen för han fick prata med dom i kassan lite och allt...
Mamma tycker Birro är bra och inspirerande person.
Han bor ju bara någon gata ifrån mig, men har aldrig 'träffat på' honom ute ändå.





Alf ..................................................................................... Maria

Nåja, nu har jag fått lite i mig och jag köpte hem lite ostbögar och chips.
Tar nog en kall, ihop med nått snacks ikväll faktiskt.
Bara för att avnjuta lite, var ju ett tag sen nu så..... får se hur det blir sen.


Tack för idag, fika och sällskap!

4 kommentarer:

nettan sa...

Tack för det korta sällskapet ;)

Lilliss sa...

tack själv gumman!
skönt att vara ute nu när vädret är fint även att det blåste lite mås kyligt!

kjam!

Hemmet Är Min Borg sa...

va kul du stötte på dem ute, vi håller tummarna för Jonna och Marcus nu att allt går bra hela vägen denna gången oxå,det är dem sååå värda
kram

Josefina sa...

Mamma: ja det verkar lite lätt ostadigt... såg på hennes blogg att hon inte får gå så mkt och inte bära så mkt heller. Men kanske inte blir lika sängliggande som hon va med Milo.
Hon har fått rätt mkt mage redan :)

KRAM