måndag 12 april 2010

MEN DÅÅÅ!!!

.
Nu är jag precis nyduschad...
När jag vaknade så gick jag iväg till Maria direkt för att ta en fika på hennes innergård.
Vaknade på eftermiddagen bara för att jag kom i säng på morgon, IGEN.




Vi var här hos mig, vid 18.30 och då fann jag att katten kissat i min säng!
Har inte täcken som är omarkerade nu, så även han har börjat alltså!




Ska imorn gå till zoo och kanske köpa massa dyra medel...
Måste få bort urindoften!
Från början har ju en okastrerad tik satt sig på min säng
och sen har ju Wilmer börjat markera på samma täcke och nu tar det aldrig slut.
Ska höra med dom på zoo, om bra medel....
För både katt doft och okastrerad tik urin, är ju rätt strama och starka, 
så ska se vad dom har för dyra dunder medel.
Får kasta två täcken också, som det ser ut..... fan!




Maria hängde med mig hemåt och det var då jag sett vad katten gjort i sängen...
Sen kom Nettan förbi vid 19 tiden typ och det blev lite fika igen.
Maria hade med sig ett täcke hit också, som jag får lova mitt i allt detta markerandet, tack!

Tack för idag! Pyss & Kjam

4 kommentarer:

Tiggir sa...

Ser ut som ni har haft det en mysig dag!!
Bamse karm

Lilliss sa...

tack för lånet av skrivaren!
du kan ha täcker så länge som du behöver det.....är inte i så stort behov av det just nu ändå!

kramar

Purple Kitten sa...

tack för sällskapet :)

Hemmet Är Min Borg sa...

men vad snällt att du fick låna ett täcke, jag har ett här oxå,men det hjälper ju inte dig just nu :)
kraam