torsdag 15 april 2010

Mäh!

 



 Wilmer har nu hämtat posten!
Han springer så många ggr han behöver och kan i taget.
Men i början räckte det att han hämtade något brev eller reklam bara,
nu klarar han av att hämta allt utan att 'hinna tröttna'.




 Men..... mitt i allt så....
 Skyddat nummer ringer varje dag... 
 Nu svarade jag för första gången... och då är det tyst i luren.. Bara en tv i bakgrunden.
Ringt varje eftermiddag.. även varje helgeftermiddag.
Jag svarade bara för att han sa här för en stund sen, hantverkaren.. 
att han tar mitt nummer och så kan rörmokaren ringa och boka tid me mig när han kommer.
Han ska byta kran/blandare i köket.

Han någon aning om vem det kan vara....
Verkar lite mysko om en person ringer men inget säger. Ringer varje dag med.
Låter inte så friskt hur som. Bara för att höra min röst skulle vara ännu värre.



Nåja...
Ska försöka vakna till med kaffe här nu innan jag fortsätter.
Har tvättid sen så tänkte passa på att ha en städdag, för det behövs.
Men än så länge är jag riktigt riktigt jättetrött! Har inte alls fått sova rätt antal timmar...
 
Snacka om att jag vingla mig fram till dörren, som jag vore full...
och när ja skulle skynda på mig kläderna 
så stoppade ja foten lite varstans och kom aldrig i benet rätt!
Har gått upp tidigt och allt, varje morgon i väntan på att dom Kanske Kan komma.
Men hantverkarna har aldrig dykt upp.. 
Detta var första gången jag inte la mig tidigt nu 
och nu behövde jag Verkligen sova ut också... ochkommer dom!! 
Just Den morgonen ska dom komma! Inte nån av alla de andra som jag vart förberedd...
"Go morron!", hävde hantverkaren ur sig då jag öppnade, helt yr i mössan...

Inga kommentarer: