måndag 5 april 2010

Inredning

.
. 
 .
Ja nu har jag ju bloggat om helgens långa och många händelser och dagar.
Men missat lite att nämna hur jag satte upp grejer på väggarna i min lägenhet.
Jag bloggade ju om maskerna över soffan.... men har satt upp lite annat efter.
.
.
.
Ja alla dessa är i sovrummet och den där ljushållaren,
fick jag i julklapp av några vänner! Linda, Johan och Maria.
Nu sitter det på sovrumsväggen och skapar mysfaktor.
 .
Jag har inte så mkt i smide, för jag gillar mer mörkt handgjort trä,
men sängen är i smide och ljus älskar jag.
När jag fick upp ljushållaren i sovrummet och tände, så blev det jättemysigt!
Har ju inga ljus i sovrummet och jag tänkte, att sätter jag hållaren vid fotändan av sängen,
så ser man hur den lyser ifrån datorn, men även då man är i hallen och vardagsrummet,
så ser man in i sovrummet hur den lyser, så blir lixom en spridande mysfaktor.
.
.
 .
Vad gäller fototavlan... Det är foton från reklam filmen jag var med i 2004.
Bloggade ju för någon vecka sen bara, om att jag fann lite grejer i källaren.
Men även om att jag betsade en ljus tavelram, till mörkbrun.
.
.
.
Tog ett foto precis Nu på hur det ser ut på ljus väggen:
Wilmer ligger så fint där!
 .
. 
Syrran trodde påslakan setet var lila. Fick det ju av henne i födelsedags present,
men jag tycker det nog hade blivit för mkt lila, när jag tänker nu i efterhand.
Jag har mkt rött och lila ihop i min lägenhet. 
Och kombinationen av lila och rosa ovan, är härligt! Älskar det!
På programmet Förkväll på 4an har dom ju rosa och lila ihop och jag har alltid gillat det.
.
.
Gardinerna som hänger där, kommer att bytas ut... gillar inte den där ljusa lila.
Så dom hänger bara tillfälligt där. Samma gäller köket.
.
.
Nä, nu måste jag springa ner och tvätta innan nån tar över min tid 
för att jag inte är där exakt då tiden början. Så var det ju igår.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

riktigt snyggt har du fått de, mee like
Wilmer är så fin där me
kraaam