fredag 23 april 2010

Hittills....



Gick upp typ 8 idag..
La mig tidigt igår för att jag ska kunna fixa med vissa saker idag.
La mig 21, men såg på dokumentär om ett plan som åkte in i vulkan moln 1982.
 
Därefter så såg jag på finalavslutet på "Mauro & Plura's kök".
Gästerna var nu 4, istället för 2.
Det var Sanna Lundell (Ulf Lundells dotter, samt Persbrandt's tjej),
De andra är kända för sig och det är: Henrik Dorsin, Peter LeMarc och Marcus Birro.
Birro 'träffade' jag på i mataffären häromdan, vi är ju nästan grannar.

Det var ett trevligt program som alltid!
Jag fick kliva upp och ta nått litet i magen bara kände jag, i samma veva programmet slutade.
Men en timma senare så var jag i säng igen, 23.45.




Nåja...
tur att jag planerade att gå upp tidigt och fixa,
för rörmokaren ringde precis då jag vaknat, vid 8.
Han kom förbi vid 9 och kollade kran.

Rätt så nyss, var badrumskillen här och lappade igen tidigare hål vid duschstång.
Han sa inget direkt då han gick, utan lät mer som att nu var Allt jobb klart....
Men jag vet inte om han kommer igen för att borra upp en ny stång framöver.
Men det måste så klart torka först då. Så får se hur det blir.
 
Men rörmokaren kommer att ringa sen och om han hittar en blandare 
som behövs i mitt fall, så kommer han sätta dit den redan idag.


Inga kommentarer: