torsdag 29 april 2010

Gr8

Idag är det en solig och mkt skön dag ute!
Den går imorn ibland så det blir lite halvklart, men ändå väldigt varmt.
Även tisdagen var väldigt skönt och soligt väder,
men igår, då man hade behövt vädret, så fanns det så klart inte, bara alla andra dagar.

Ringde rörmokaren precis och sa att fastighetsgubben gett klartecken på att 
det är bara att skjuta in maskinen i hålet, även om den knappt får plats.
Så rörmokaren sa att han kommer förbi imorn och fixar detta.
Yes! Jag får den alltså i kopplad!
 
Det är nästan så den inte får plats på höjden med, men går nog ändå...
Han undrade vad dom skulle göra iför, eftersom det inte kommer gå att ha skåpsluckan...
Jag svarade att jag sysslar lite med inredning, så kan säkert lösa det där.

Får se till att lägga mig tidigt i kväll, så jag orkar med morgon dagens långa Valborg.
Har inte varit på systemet ännu heller.... inte hunnit mkt alls än.
Men sovit ut från gårdagens långa dag och kurs arbete på klubbhuset, har jag fått!

Inga kommentarer: