söndag 11 april 2010

G - Som i Gemenskap

 
Klockan är 3 och än är det inte läggdags....
Hoppas inte jag sover för länge nu när jag inte kommer i säng som tänkt.






Ser på filmen G- som i Gemenskap
och det har jag så klart sett förut, men Ändå hade jag lite glömt att både
Jerka (Jerry Williams) och Magnus Uggla är med i filmen!
Jag vet ju att det är Niclas Wahlgren som är en av de större rollerna så klart.
Men de andra hade jag lite glömt bort.... kul ändå!
Visste dock inte att Linus Wahlgren var med också, men det är han.
Fan va Jerka var ung här! Men inte konstigt när filmen är från -82.
Kul som 17 att se hur kläder och omgivning osv såg ut! 
Skrivmaskiner och grejer haha!
Vi hade en skrivmaskin då jag var liten minns jag... skrev på den ibland. En grå en.
 
Musik var ju bl.a Freestyle och Noice! 
Bra band på 80-talet och man får lite den känslan av denna filmen...




Nåja... dags att gå ner och sköta tvätten!
Täcke och påslakan tvättar för fullt!

Inga kommentarer: